Solutii inovatoare pentru gestionarea apei

Gama completa de Rigole

Sisteme de Epurare din Polietilena sau Beton.

Ajutor şi întrebări

Gaseşte aici raspunsuri la întrebările tale

Comenzi

Cum plasez o comandă?

Pentru a plasa o comandă, trebuie să adăugați produsele dorite în coșul de cumpărături, să introduceți o adresă validă și să selectați o metodă de plată. După aceea, finalizați comanda.

Livrarea comenzilor

Timp Total de Livrare = Timp de Procesare (1-3 zile lucrătoare) + Durata Transport (1-2 zile lucrătoare)

Data primirii depinde de metoda de expediere aleasă (aproximativ 1-3 zile lucrătoare).

După confirmarea plății, în mod normal, este nevoie de 1-3 zile lucrătoare pentru ca noi să procesăm comanda. Vă rugăm să rețineți că aceasta nu include sărbătorile sau weekendurile.

Termenul de livrare poate varia in cazul produselor fabricate conform specificatiilor clientului si va fi comunicat in momentul plasarii comenzii.

Cum plătesc o comandă?

Ramburs la livrare, ordin de plată sau card online.

Acceptam urmatoarele carduri de plata: Visa, Visa Debit, MasterCard, Maestro, Electron.

Plata la livrare: Este posibilă doar pentru comenzile plasate din România.

Probleme la efectuarea plătii online

Eroare Plata

Dacă întâmpinați mesaje de eroare la efectuarea unei plăți, în primul rând, asigurați-vă că ați introdus detaliile corecte verificând corect toate informațiile. Contactați banca dvs. pentru a vă asigura că nu există probleme cu cardul. După aceasta, vă rugăm să ne contactați accesând pagina „Contact” pentru a trimite detalii și vom investiga în continuare. Pentru a ne ajuta să rezolvăm problema pentru dvs., vă rugăm să includeți cât mai multe dintre următoarele detalii posibile (nu vă faceți griji dacă nu sunteți foarte tehnic sau nu sunteți siguri în legătură cu oricare dintre cele de mai jos; dați-ne cât mai multe informații posibil):

  • Ce sistem de operare utilizați (de ex. IOS, Android, Windows Vista, Mac OS X)
  • Ce browser Internet utilizați sau dacă prin intermediul aplicației noastre (de exemplu, Internet Explorer 8, Firefox, Safari, Chrome)
  • Ce metodă de plată încercați (de exemplu, Mastercard, Visa)
  • O descriere a problemei și la ce oră a apărut problema
  • Dacă primiți un mesaj de eroare, includeți-l în mesajul dvs. către noi.

Plata Refuzata

În cazul în care cardul dvs. de credit sau de debit a fost refuzat, verificați valabilitatea acestuia, daca ati depasit limita sau adresa de facturare a cardului dvs. este diferită de adresa de facturare din contul dvs.

Dacă cele de mai sus nu ajută, compania sau banca dvs. de carduri de credit vor avea mai multe informații.

Pot anula sau modifica o comanda deja plasată?

Dacă comanda nu a fost expediată, aceasta poate fi schimbată. Dacă a fost expediată, înseamnă că nu vom putea face nicio modificare. Va trebui să plasezi o altă comandă sau să returnezi orice obiect nedorit.

Stoc Produse

Statusul stocurilor afişate pot fi:

  • În stoc – gasesti produsul in depozitele noastre și se poate livra prin curier, in maxim 2 - 5 zile lucratoare

Produsul se afla in Stoc depozit si se poate livra in baza unei comenzi online, dupa confirmarea comenzii. Comenziile produselor vor fi onorate in ordinea cronologica in care intra in baza de date. Toate produsele aflate In stoc au un numar limitat de bucati.

  • Stoc limitat - produsul exista in stocul gimani.ro, dar in cantitate limitata;
  • Stoc epuizat - Produsul nu mai este disponibil in stocul gimani.ro momentan. Produsele urmeaza sa fie aprovizionate in perioada urmatoare. Va recomandam produsele similare.

Retur si compensare

Pot să returnez un produs?

Conform legislației în vigoare, produsele achiziționate online pot fi returnate în termen de 14 zile calendaristice de la data primirii acestora, fără a fi necesară invocarea unui motiv și fără penalități.
Gasiți mai multe informații in formularul de retur

Cât durează pană îmi primesc banii înapoi?

Rambursarea va fi procesată în termen de 14 zile lucrătoare prin aceeași metodă de plată folosită pentru achiziție, cu excepția cazurilor în care se convine o altă metodă de rambursare.

Contacteaza-ne direct

Ne poti lasa un mesaj daca nu ai gasit un raspuns la intrebarea ta